קונסרבטוריון עירית

קונסרבטוריון עירית

    אודות: 

    ברוכים הבאים לקונסרבטוריון ע"ש "עירית" זמארין ,זכרון יעקב בהנהלת חפציבה זר אביב

    הקונסרבטוריון בזכרון יעקב בפיקוח משרד החינוך,  נחשב כיום לאחד ממוסדות החינוך המוזיקליים המובילים בישראל .נוסד בשנת 1998 ע"י עירית גלזר ז"ל .מאז שנת 2015 בניהולה של המוסיקאית הבינלאומית חפציבה זר אביב, זכה למעמד ולהכרה של קונסרבטוריון בפיקוח משרד החינוך .הקונסרבטוריון מהווה את הבית המוסיקלי החם של כולם : ילדים, בני נוער, מבוגרים, סגל מורים, ההורים והצוות המנהלי  – כולם כאחד מקבלים אצלנו סביבה תומכת, מקבלת ופתוחה להתפתחות ולמידת מוסיקה ונגינה.

     חזון

    הקונסרבטוריון שלנו חרט על דגלו להעניק חינוך מוסיקלי איכותי, העשרה מקיפה  ולהוות פלטפורמה לפיתוח הפוטנציאל המוסיקלי של כל אחד ואחת מתלמידנו .ערכי היסוד שלנו הם למידה מתוך כבוד, אהבה, מצוינות ושוויון . מתוך כך אנו מאמינים שלכולם מגיע ללמוד לנגן . תוך כדי רכישת שפת המוסיקה על כל גווניה, תלמידנו מרוויחים גם סט כלים רב ערך,  כלים חשובים לחיים  כמו התמדה , נחישות , הקשבה , הצבת יעדים , חיבור חברתי , עמידה מול קהל .

    אצלינו , לצד שיעורי נגינה פרטניים בכל כלי הנגינה ,מתקיימים מפגשי העשרה: תיאוריה, פיתוח שמיעה וקומפוזיציה .בכל מסלולי הלימוד השונים ניתנת לתלמידים גם ההזדמנות לנגן בצוותא, במסגרות של גופי הביצוע  הקאמריים והתזמורתיים המקיימים חזרות בכל שבוע.אנו שואפים להעניק תכנית בנויה אישית המשקפת את הכישרונות הייחודיים והיכולות של כל אחד ואחת מתלמידנו ,הן לתלמידים שכישוריהם מאפשרים להם לשאוף לקריירה בימתית במוסיקה והן לאלה שבהמשך יאזינו למוסיקה וינגנו להנאה בלבד.את בעלי הרצון והיכולת להפוך למוסיקאים מקצועיים מכין הקונסרבטוריון למבחני 5 יחידות בגרות במוסיקה, למסלול של מוסיקאי מצטיין בצבא, לתזמורת צה"ל ולמבחני קבלה לאקדמיות בארץ ובחו"ל.

     האווירה בקונסרבטוריון זמארין היא של משפחה מוסיקלית מלאת אהבה,אתם מרוויחים שהחיים שלכם ושל ילדיכם יתמלאו בתוכן איכותי תרבותי חינוכי חברתי התפתחותי לטווח ארוך .