אגודת ידידי וידידות קונסרבטוריון עירית זמארין בזכרון יעקב

אגודת ידידי וידידות קונסרבטוריון עירית זמארין בזכרון יעקב

אנו שמחים לבשר על הקמתה של אגודת ידידי וידידות קונסרבטוריון עירית זמארין בזכרון יעקב.

הקונסרבטוריון, הפועל בפיקוח משרד החינוך, גדל בשנים האחרונות בהיקף הפעילות, אך עדיין העבודה רבה.
לאור רצונם של רבים להצטרף ולהעמיק את לימודי המוסיקה במסגרת הקונסרבטוריון, ולאור פתיחת לימודי מוסיקה בבתי הספר בזכרון במסגרת 'בית ספר מנגן' הוקמה אגודת ידידים שתסייע בגיוס משאבים לצורך הרחבת הפעילות ותמיכה חיונית בתלמידים רבים ביישוב מתוך כוונה להנגיש את לימודי המוסיקה לכל ילד/ה.
אגודת הידידים פונה כאן לאוהבי המוסיקה על כל גווניה עם בקשה להצטרף אלינו ולסייע בגיוס המשאבים שנועדו לתמוך בתלמידים מצטיינים, בהוספת מלגות לתלמידי מוסיקה שמתקשים לממן את שכר הלימוד, לרכישת ציוד חיוני, וכן להרחבת הקונסרבטוריון לאוכלוסיות נוספות.
הקונסרבטוריון הפועל כיום במסגרת עמותת זמארין מסתמך בעיקר על הכנסות עצמיות מתשלומי הורים ותמיכה של משרד החינוך והמועצה. אולם הכנסות אלו לא מכסות את פעילויות ההעשרה הרבות. בשל כך, המרכז מתקשה להגדיל ולהשביח את הפעילויות.
אנו הגרעין המייסד של אגודת הידידים, מתנדבים ותורמים, מזמינים אתכם להצטרף ולסייע יחד איתנו באמצעות תרומה חד פעמית או חודשית בהוראת קבע, שתסייע מאד לתמוך בתלמידים נוספים, בהרחבה והשבחת  הפעילות המוסיקלית הברוכה.

כחלק ממשפחת אגודת הידידים וכתורמים תוזמנו לקונצרטים ולאירועים החשובים המתקיימים בקונסרבטוריון.

ניתן גם לתרום להנצחת קרוב משפחה ע"י רכישת כלי נגינה גדולים הנדרשים לפיתוח כלל התלמידים במחלקות השונות.  שמם של תורמים שיבקשו זאת יופיע באתר הקונסרבטוריון.

כספי התרומות יופנו לסעיף תקציבי נפרד והוצאת הכספים ממנו תהיה בהחלטה משותפת של נציג/ה אגודת הידידים ומנהלת הקונסרבטוריון. 

לשליחת תרומתכם לחצו כאן (התרומות מוכרות לזיכוי מס לפי סעיף 46א')

לכל שאלה ותמיכה בהיקף אחר ניתן לפנות ליו"ר אגודת הידידים.

מר יורם אסידון: [email protected]

בברכה,

יורם אסידון - אגודת הידידים       חפציבה זר אביב - מנהלת הקונסרבטוריון