צוות המורים

חפציבה זר אביב .


חפציבה, חלילנית רב תחומית למדה באקדמיה למוסיקה בתל אביב ובעלת תואר שני בהצטיינות בתרפיה באמנויות והנחיית קבוצות ותואר ראשון בחינוך ומוסיקה בהצטיינות. 
החלה את דרכה כנגנית חליל בעולם הקלאסי הן בתזמורות סימפוניות בארץ והן כנגנית בהרכבים קאמריים.
ינקה את תרבות החליל מכיתות אמן רשמיות בגרמניה קנדה וישראל והן מחלילנים עממיים המנגנים לעדרי הצאן שפגשה בסיוריה בעולם. אישיותה הססגונית מתבטאת גם כמחנכת לדור המוסיקלי הצעיר  כמנהלת קונסרבטוריונים ומנחת כיתות אמן. כמנהלת מוסיקלית של פסטיבלים וסדרות מוסיקה המביאה טעמים מרגשים ושילובים מעניינים לקהל, לצד הצמיחה הרוחנית בצד  ואג'נדה נשית מובהקת המביאה אותה להגשים עצמה ואת הקהילה בסביבתה  דרך מעגלי  חלילים ורוח וקונצרטים מדיטטיביים .
כל חייה הופיעה עם תזמורות ולהקות בארץ ובפסטיבלים ברחבי העולם כמו בארה"ב, גרמניה, הונגריה, מקסיקו , ברזיל , האיים הקריביים , אתיופיה , צרפת, אירלנד, הולנד אורוגואי , ארגנטינה וספגה מוסיקה מתרבויות שונות עד שכמעט הפכו חלק ממנה ומיצירתה.
המופעים האקזוטיים שלה הועלו בקונצרטים בוטיקיים לצד מופעי פארק המוניים מול עשרות אלפים בפארק הרצליה, באמפיתאתרון בית גוברין או באמפיתיאתרון הרומי נתניה.
בנובמבר 2012 חפציבה הוזמנה לנגן והופיעה עם  הרסיטל שלה באולם קרנגי הול בניו יורק At Carnegie Hall -NYC.
במאי 2016 נתנה ביצוע בלתי נשכח מול 12000 איש  כסולנית במופע המקדים ללהקת הדיפ פרפל במופע המסכם את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם.
ב21 ליוני 2018 פתחה בנגינתה את פסטיבל הקיץ של סקופיה באולם הפילהרמונית של מקדוניה נסעה עם להקתה לטור על הסיין בצרפת לסדרה של ארבע הופעות.
מאז 2014 , לצד קריירה כסולנית , חפציבה מנהלת את קונסרבטוריון עירית זכרון יעקב ,ומעבירה כיתות אמן לתלמידים ולמורים בתחום ההוראה והביצוע.דרכה בניהול טמונה ברגישות לנפש האדם ואהבה גדולה לילדים ונוער, בעבודתה מביאה חדשנות ויזמות דבקות בהגשמת החזון להוביל את הקונסרבטוריון לשדות מצויינים חדשים תוך שהיא נשענת על השילוב בהווייתה הן כמוסיקאית מובילה והן כאשת ארגון מנוסה מלאת כאריזמה ורוח.
לאתר ולקליפים של חפציבה זר אביב : לחצו חאן

 

דויד דוידוב
מנצח התזמורת הייצוגית לכלי נשיפה, מורה בכיר לחצוצרה


דודי דוידוב, בוגר בית ספר רימון ובעל תואר כמורה בכיר , למד ניצוח אצל פרופסור דייל לוניס מאוניברסיטת שיגקו וכן עם פרופסור מיסל מאוניברסיטת אוקלהומה וכן אצל צ'רלס גראהם , פרופסור באוניברסיטת אינדיאנה .
לצד השתלמויות במגמת הניצוח באוניברסיטת תל אביב. בצבא שירת בתזמורת צה"ל .
ניצח בין השנים 1983-2008 על התזמורת הייצוגית של קונסרבטוריון רמלה וכן על הרכב הביג בנד שם.
ובין השנים 1999-2008 כמנצח התזמורת הייצוגית חולון .עוד ניהל וניצח על תזמורות פרוייקטים בבתי הספר ברמת גן , רמללוד, ניצח  על תזמורות בקונסרבטוריון פרב סבא , קדימה וצורן .במקביל עבד כמנצח בפרויקט סולמות של הפילהרמונית הישראלית. כמוסיקאי היה נגן בתזמורת של דן שילון הופיע בהצגות תיאתרון בקאמרי ובהבימה , ניגן כסולן בחצוצרה עם תזמורות ראשלצ, חיפה וירושלים . ניגן כמלווה לאמנים ידועי שם כמו יהורם גאון , שלמה ארצי , בועז שרעבי ועוד.
דרישותיו בפאן המקצועי חסר הפשרות לצד החום האבהי דרכו הוא  מגיע  ללבם של תלמידיו ונגני התזמורת שלו.

רמי אלסטר
נגן סקסופון ג'אז פעיל, מורה לסקספון , מדריך הרכבים ומנצח תזמורת הבוגרים וכותב עיבודים
.


את דרכו החל רמי אלסטר בתזמורת הנוער רחובות , את השירות הצבאי עשה על צוללות .
למד בבי"ס רימן שם סיים במגמת ביצוע ג'אז, עיבוד ותזמור סימפוני.
וכן השתלם בניצוח אצל ירון גוטפריד וטליה אילן.
בעל תואר ראשון מהמכללה האקדמית צפת בלימודי ספרות אמנות ומוסיקה אתנומוסיקולוגיה ומוסיקה מזרחית אותנטית בהצטיינות.
מנגן בהרכבי ג'אז, בביג בנד חיפה וכפרילנסר בסימפונית חיפה.
מלמד סקסופון מאז 1991 בקונסרבטוריון זכרון יעקוב.
עוד מלמד ולימד גם במרכז המוסיקה ברעננה, באמות חפב, במעברות , בנס ציונה , בהרצליה, במגמת המוסיקה של ישיבת כינור דוד, בקונסרבטוריון כפר יונה ועפולה.
מנחה הרכבי ג'אז כולל הכנתם לבחינות הבגרות בג'אז ובמוסיקה הקלאסית. מנצח על תזמורות ילדים ,נערים ובוגרים מלחין ומעבד. 

נשוי אבא לתאומים ובת מנישואים קודמים, לרמי אח תאום המלמד בקונסרבטוריון
קליפים של רמי אלסטר : לחצו כאן

אלון זיסר
מורה לקלרינט , חלילית  וסקספון , מנצח התזמורת הצעירה


אלון זיסר הנו מוותיקי המורים , ומלמד במרכז המוסיקה מיום היווסדו בשנת 1997, בוגר תאור ראשון ושני במגמת ביצוע והוראה מהאקדמיה למוסיקה באוקראינה.
עד עלייתו ארצה ניגן בתזמורת סימפונית כנגן ראשון. מלמד קלרינט וסקספון גם בקונסרבטוריון בעפולה .
בעל תעודת הוראה והגשה לבגרות בנגינה ומורה בפרוייקטים בבתי הספר.מלא שמחת חיים וכאריזמה , שם חותמו באהבתו ובמסירותו לתלמידיו מקדיש את כל הווייתו ונסיונו הרב בתחום ההוראה והחינוך המוסיקלי.

איריס בריל
זמרת אופרה , מנצחת המקהלה הייצוגית והצעירה , מורה מוסמכת בכירה לפיתוח קול , פסנתרנית


איריס בריל בעלת תואר ראשון בשירה קלאסית מהאקדמיה למוסיקה בירושלים וכן בעלת הסמכה כמורה בכירה ממכללת לוינסקי לחינוך.
מלמדת פיתוח קול במרכז המוסיקה זכרון מאז 2007 . מלמדת הוראה קלאסית ושירת מוסיקה עברית ומוסיקה קלה. מלמדת בנוסף במבואות עירון ובכפר הנוער שפיה, הדריכה הרכבים וניצחה על מקהלת מטה אשר ומקהלת מתנס אור עקיבא. מרבה להשתלם בסדנאות שירה באירופה, השתתפה בסדנאולת השירה הבינלאומיות ביפו. מופיעה כזמרת סולנית בהפקות שונות. קולה הנדיר ואישיותה הססגונית הכובשת מהווה השראה לתלמידיה ונוכחותה החמה לכל חברי הצוות. לקליפים של איריס בריל : לחצו כאןאו כאן.


ארקדי קרסנושצ'יק- מורה בכיר לחצוצרה וכלי מתכת נמוכים


ארקדי קרשונצקי , מהמורים המובילים בארץ  לחצוצרה וכלי מתכת נמוכים. מוותיקי המורים בקונסרבטוריון זכרון ,מורה בעל שם בכל אזור הצפון . מעמיד תלמידים מצויינים ומגיש לבגרות . מקדיש חייו להוראה 

נשוי אב לבת וסבא לנכדה

 


ד"ר אבירם פרייברג  , מורה בכיר לתיאוריה,סולפג' קומפוזיציה , וקרן יער- פיתוח קול לבנים

ד"ר למוסיקה מטעם אוניברסיטת חיפה ותעודת הוראה במוסיקה , תואר שני במוזיקולוגיה מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון במגמת ביצוע בקרן יער בניו אנגלנד קונסרבטורי בבוסטון . נגן קרן בתזמורת הסמפונית חיפה בתפקיד משנה לנגן ראשון . הופיע עם תזמורות כנגן סולן וכן ניגן עם התזמורת הסמפונית ירושלים רשות השידור .  ובתזמורת סימפונת רעננה . כזמר השתתף באופרות שונות בארץ וכן היה סולן עם מקהלת זמרי המדריגל וסולן בהפקת חליל הקסם בפסטיבל אבו גוש בתפקיד פאפגנו. מנגן ברביעיית הקרן הישראלית . השתתף בפסטיבלים בינלאומיים בפולין , השתתף במקהלת החזנות בז'נבה שוויץ .  כמו כן הלחין יצירות ואופרות . האופרה בית ברנדה אלבה אותה הפיק וניהל מוסיקלית  הועלתה על הבמות ב2023 האופרה רחוב המדרגות , מחזות מוסיקליים וקטעים מולחנים רבים להרכבים קאמריים 

החל ללמד ב2023 בקונסרבטוריון כמורה לתיאוריה , קרן יער ופיתוח קול לחזנים . 

 מתגורר במושב אילניה בצפון , בזוגיות והורה לשלושה ילדים . 

לנה שומיאצקי
פסנתרנית , מורה בכירה לפסנתר , מלווה מקצועית בפסנתר

לנה שומיאצקי הנה מוותיקות ומייסדות המורים בזכרון יעקב. בעלת תואר ראשון מהאקמיה למוסיקה ע"ש צ'ייקובסקי בצילבינסק בהצטיינות . ותואר שני מהאקדמיה למוסיקה אורלסקה ע"ש מוסורסקי. עלתה לארץ ב1991. ניגנה כסולנית בארץ ובהרכבים קלאסיים בקונצרטים ברחבי הארץ. וכן מופיעה כמלווה של מקהלות כמו מקהלת נעמה וסולנים . מלמדת פסנתר מאז עלייתה ארצה ועד היום באופן בלעדי בזכרון יעקב. מלמדת תלמידים מהגיל הצעיר ועד הגשה לרסיטל לבגרות. מביאה את האסכולה הגבוהה ביותר ואת אהבתה אל כלל התלמידים בכל גיל ורמת נגינה ומוצאת מפתח ללב של כל אחד מתלמידיה.


לריסה טרנרוצקי
פסנתרנית , מורה בכירה לפסנתר , מלווה מקצועית בפסנתר

לריסה טרנרוצקי הנה מהמורות המייסדות הוותיקות של קונסרבטוריון זכרון יעקב. בעלת תואר ראשון ושני בנגינת מוסיקה קאמרית ומורה במכללה מהאקדמיה הממלכתית הגבוהה למוסיקה על שם גלינקה בעיר גורקי. בשנת 1972 החלה לעבוד כמורה לנגינת פסנתר וכמלווה במכללה למוסיקה בעיר צ'רנוביץ' במשך 19 שנים. עם עלייתה ארצה בשנת 1991 החלה לעבוד בסטודיו של המוסיקה בבית דניאל בזכרון יעקב. בחודש ינואר 1997 מאז ועד היום היא מלמדת פסנתר ומלווה בקונסרבטוריון זכרון יעקב. מלמדת תלמידים צעירים מגיל 6 ומובילה אותם בהצלחה עד לבחינות הבגרות במוסיקה. מלווה קבועה בפסנתר של תלמידים רבים בקונסרבטוריון ומשתתפת בקונצרט המורים המסורתי בנגינה סולנית וקאמרית. לריסה מביאה לקונסרבטוריון אסכולה מבין הגבוהות שיש בהוראת הפסנתר, במסירות , אהבה ומקצועיות בלתי מתפשרת ומובילה את תלמידיה למצות את הפוטנציאל הגלום בהם ללא יוצא מן הכלל.

 

מרינה כוכבי
פסנתרנית , מורה בכירה לפסנתר ומלווה .

ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏אדם אחד‏, ‏מחייך/מחייכת‏‏ ו‏בית חולים‏‏

מרינה כוכבי למדה באקדמיה למוסיקה בקישינוב בברית המועצות. עם עלייתה ארצה ב1991 למדה במכללת אורנים הוראת מוסיקה.
מ - 1994 לימדה פסנתר במסגרות שונות
מאז 2009 מלמדת פסנתר במרכז המוסיקה בזכרון יעקב. ומלווה בפסנתר תלמידים בכלי נגינה שונים בקונצרטים שנתיים ומלווה תלמידים ברסיטלים לבגרות.
נשואה אם לשלושה.
תחביב : טיולים והרבה ספרים
ברכות בחיוך בסבלנות אין כץ ובנועם הליכותיה מעבירה את אהבת הפסנתר לכל תלמידיה בכל גיל.

רן צמח
פסנתרן קונצרטים מצליח ומורה בכיר לפסנתר


בשנות ה-90, השלים רן צמח את לימודיו אצל הפסנתרן ראסל שרמן(אנ') בבוסטון, שם סיים את לימודי תואר האמן בקונסרבטוריון למוזיקה של ניו אינגלנד.
וכן הוא בוגר תארים ראשון ושני גם במדעי המחשב מהטכניון בחיפה.
בגיל 12 הופיע לראשונה כסולן עם התזמורת הסימפונית ירושלים וגארי ברתיני, בנגינת הקונצ'רטו השני של מנדלסון בשידור חי בקול ישראל.
באותה השנה הופיע לראשונה גם עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית בביצוע קונצ'רטו של באך, וכעבור שנה ביצע עם הפילהרמונית וזובין מהטה את הקונצ'רטו הראשון של רחמנינוב בקונצרט ששודר בטלוויזיה הישראלית ובקול ישראל.
מאז הופיע באופן קבוע עם כל התזמורות הישראליות המוכרות, ונתן רסיטלים ושידורים חיים ברדיו.
ב1986, זכה במדליית זהב ובפרסים מיוחדים נוספים בתחרות הבינלאומית לפסנתר של יפן בטוקיו.
בעקבות הישג זה הוזמן לסיורי קונצרטים רבים ביפן, באירופה ובישראל, והקליט עבור הטלוויזיה והרדיו.
כמו כן הופעות חיות שלו הוקלטו על ידי חברת התקליטים "Fontec".
צמח הוזמן להשתתף בפסטיבל לציון 100 שנים להולדתו של ארתור רובינשטיין עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית וזובין מהטה.
בשנים שלאחר מכן הוזמן להופיע באולמות חשובים ברוסיה, פולין, ארצות הברית, איטליה, בריטניה, יפן ועוד.
במקביל לפעילותו כפסנתרן קונצרטים עוסק צמח גם בהדרכת ואימון פסנתרנים מתקדמים משנת 2020 מלמד גם בקונסרבטוריון זכרון יעקב.
מתגורר עם אשתו וחמשת ילדיהם המשותפים בזכרון יעקב.
קליפים של רן צמח : לחצו כאןאו כאן

יאנה גורלקין
מורה לפסנתר ופסנתרנית מלווה

יאנה גורלקין בעלת תואר שני כפסנתרנית וכמורה לפסנתר מהאקדמיה למוסיקה של העיר גורקי ברוסיה .
עם סיום לימודיה החלה ללמד פסנתר במכללה הראשית למוסיקה באוקריאנה וכן עבדה שם כפסנתרנית מלווה .
בשנת 1994 עלתה לארץ ולימדה בפרוייקטים בקיריית אתא כמורה לקבוצות אורגניות , עבדה בבית הספר של הרב גרוסמן כמורה לפסתנר והכינה למבחני הבגרות [רסיטלים ] לחמש יחידות .
נגנית הרכב קאמרי ומלווה בקונסרבטוריון טירת הכרמל ,ובמרכז יובל חיפה .
מאז 2002 מלווה בבפסנתר בחוג למחול בזאמרין ובשנים האחרונות מלמדת פסנתר בקונסרבטוריון זכרון יעקב.

עודד מנור - מורה לפסנתר קלאסי וג'אז , מלווה בפסנתר קלאסי וג'אז

 

עודד מנור בעל תואר ותעודת הוראה במוסיקה רב גילאית ממכללת לוינסקי לחינוך במסלול הסבת אקדמאית . בנוסף לתואר ראשון בהצטיינות במדעי המחשב ומערכות מידע במכללה האקדמית עמק יזרעאל . לפני כן למד בבית ספר למוסיקה רימון , במגמת ביצוע ג'אז פסנתר כולל נגינה בהרכבים . לימד פסנתר בביתי ספר יסודיים וולדורף , בית חינוך אביב במקווה ישראל ובית חינוך אלומות בשוהם . לימד אורגנית בבית ספר מנגן בהוד השרון . בנוסף עבד בחברת היטק בפיתוח אפליקציה ללימוד שירים בפסתנר והיה מנהל תוכן יצירה וניהול התוכן המוסיקלי בחברה . שולט בתוכנות תיווי ועריכה . מנגן בהרכב מוסיקלי לאירועים "ניו אולדיז בנד" 

עובד בבתי ספר הדמוקרטיים וכן מעורב בפרוייקט מוסיקלי של טיפול בתנועה . דובר עברית אנגלית וערבית . 

הכל לעבוד בקונסרבטוריון זכרון בשנת 2021 עקב מעבר לאיזור.

אורלי שאולוב
כנרת ומורה בכירה לכינור
מוותיקות המורים ומייסדי הקונסרבטוריון בזכרון יעקב.
בעלת תואר ראשון מהאקדמיה למוסיקה באופה ברוסיה. ותואר שני בביצוע מהאקדמיה למוסיקה בלנינגרד.
עד לעלייתה ארצה , לימדה כינור באקדמיה ברוסיה לתלמידים מתקדמים והייתה מנחה להרכבים קאמריים .
עלתה לארץ עם משפחתה ב1990 וניגנה מאז בתזמורת הסמפונית של הטכניון בחיפה ולימדה ומלמדת כינור בין היתר בכרם מהרל, בעמק יזראעל, בהזורע, בקונסרבטוריון ביוקנעם ועוד..
החלה ללמד כינור בקונסרבטוריון בזכרון יעקב בשנת 1997 עם היווסדו ועד היום.
מלמדת ילדים מהגיל הרך ועד הגשתם לרסיטל לבגרות.
נשואה ואימא לשלושה ילדים.
אישיותה מלאת האיכפתיות לגבי כל ילד וילד לגופו מביאה לתוצאות מרשימות וגישתה המיוחדת הגורמת לילדים להאמין ביכולותיהם.

אפרת אורבך

מורה בכירה לכינור

אפרת נשואה - אם לחמישה מתגוררת בזכרון יעקב

אנה יסיפוביץ'
מורה בכירה לכינור, מתמחה גם בהוראת כינור לגיל הרך

מלמדת כינור במרכז המוסיקה זכרון מאז 2009 ומתמחה בהוראת כינור לגיל הרך .
בעלת דיפלומה מהמכללה המחוזית למוסיקה בטגיסלק ברוסיה כמורה למוסיקה וכנגנית תזמורת.החלה ללמד כינור ברוסיה בשנת 1974 כן הייתה מורה למוסיקה בגני ילדים.
כיום מלמדת כינור במספר מרכזים ובתי ספר , עובדת במקביל כגננת
ניגנה כקונצרט מייסטרית בתזמורת המושבות.
אנה מביאה גישה מלאת קסם הן לתלמידים הבוגרים יותר והן לקטנטנים בני ה4 ומעלה מפתחת שיטות נהדרות המתאימות את הכינור לגיל הרך.

אווה עמית
כנרת , מורה לכינור ומדריכת הרכב כינורות וכלי קשת

אין תיאור זמין לתמונה.

למדה באקדמיה למוסיקה בירושלים , בוגרת קונסרבטוריון שטריקר בתל אביב.
ניגנה בתזמורת האוניברסיטה בתל אביב. והופיעה עם הרכבים קאמריים.
מלמדת כינור משנת 2003 ובמרכז המוסיקה זכרון משנת 2006 .
מורה מבוקשת בכל יישובי הסביבה ועובדת בין היתר בביס מרחבים בכפר יהושוע, בבית ספר שימשית ובאולפנה מזרע. עוד לימדה בנשר, שפרעם וביוקנעם עלית .
מתמחה גם בהוראה לגיל הרך ובהדרכת הרכבי כינור.
אימא  לארבעה ילדים.
תחביב : ספורט .
מביאה את הרוח הצעירה שלה ואת הנתינה האינסופית לתלמידיה בכל שכבות הגיל , מתחברת לילדים בגובה העיניים ודורשת מהם ממקום חברי את ההישגים המקצועיים.
קליפ של אווה : לחצו כאן

 

אנג'לינה סנטלוב - מורה לצ'לו וכינור

בעלת תורא ראשון ושני בביצוע צ'לו מהאקדמיה הממלכתית של אוזבקיסטן , טשקנט. היתה נגנית בתזמורת הסמפונית הלאומית באוזבקיסטן וכן בתזמורת הקאמרית טורגיסטן ובתזמורת הקמרית של סולני אוזבקיסטן . 

עלתה לארץ לאחרונה ומיד החלה ללמד בקונסרבטוריון זכרון וכן בבית ספר מנגן . במקביל אנג'לינה מלמדת בבתי ספר יסודיים בנתניה . 

אליאונורה סושנסקי
נגנית ומורה לנבל ולאנסמבל נבל

בעלת תואר שני מהאקדמיה למוסיקה בתל אביב. בעלת תואר שני מהאקדמיה למוסיקה ע"ש רימסקי קורסקוב וראשון [ ע"ש מוסורסקי ] בסט פיטסבורג .
בוגרת הקונסרבטוריון הממלכתי בסן פטרבורג כנגנית תזמורת קאמרית , סולנית ומורה למוסיקה.
מלמדת נבל משנת 2001 . עבדה בקונסרבטוריון נווה אליעזר בתל אביב ובתכנית סולמות בחיפה
במרכז המוסיקה זכרון ייסדה את החוג לנבל בשנת 2015.
עבדה בתזמורת תאתרון האופרה ע"ש רימסקי קורסקוב. ניגנה בתזמורת האקפלה ע"ש גלינקה וכן הייתה סולנתית בתאתרון אקספרימנט בסט פיטסבורג.
בארץ מופיעה באירועים כנגנית נבל.
אישיותה החמה מסירותה ואהבת האדם הטבועה בה סוחפת אחריה את תלמידיה לביצועים יפים תוך זמן קצר.


מיכל וייס
מורה בכירה לחליל צד


מהמורות הוותיקות והמייסדות של קונסרבטוריון זכרון יעקב.
השתלמה בנגינת חליל,מוסיקה, תיאוריה והרמוניה באופן פרטי במשך 6 שנים.
למדה אצל יעל ריידורף , ונגני הפילהרמונית הראשיים אורי שוהם ופרץ ירון.
משנת 1998 מנגנת באנסמבל הישראלי לכלי פריטה בתל אביב .
ניגנה מוסיקה קאמרית בחמישיית כלי פריטה המיתר התשיעי , והופיעה עמם מספר שנים בין היתר בפסטיבל אבו גוש .
מלמדת חליל בקונסברטוריון זכרון יעקב מאז היווסדו בספטמבר 1997. מגישה תלמידים לרסיטל בגרות במוסיקה.
לימדה גם במגמת המוסיקה במעגן מיכאל ובמוסיקלי במרכז המוסיקה בעין שמר מספר שנים.
מחזיקה באג'נדה שכל מי שרוצה לנגן יכול , ומטרתה להביא את המוסיקה לכל אחד ואחת בכל גיל באהבה ובמסירות ובבחינת חנוך לנער על פי דרכו.

 

נעמה גוטליב ליברמן

מורה לחליל צד, חלילית ומוסיקה לגיל הרך

 

נעמה גדלה בתזמורת הנוער ירושלים ועברה עם משפחתה ליוהנסבורג בדרום אפריקה מלמדת חליל משנת 2007 ועד היום מעל 18 שנה. 

בעלת תואר במוסיקולוגיה בהצטיינות באוניברסיטת בר אילן ,

בדרום אפריקה , עלתה לשלב הגמר בתחרות הטלוויזיונית Got Talent .

עיבדה וניהלה מוסיקלית מופע תיאטרון אשר בגינו היתה מועמדת לפרס ״מעבדת השנה״ ו״מנהלת מוסיקלית השנה״ בתיאטרון הדרום אפריקאי.

הופיעה והקליטה עם מגוון רחב של הרכבים בדרום אפריקה ובישראל, בז׳אנרים פאנק, מוסיקה אפריקאית, מוסיקה יהודית ומוסיקה קלה.

מאז חזרה לישראל ,מלמדת  חליל צד קלאסי וחליליות בקונסרבטוריון ובפרוייקטים בזכרון,

עוד לימדה בפרוייקט סולמות של התזמורת הפלהרמונית ובשמונה בתי ספר מנגנים באיזור חוף הכרמל.

נעמה מלמדת מתוך אמונה בייחודיות דרכו של כל תלמיד במסעו המוסיקלי, ומעודדת את תלמידיה למצויינות מתוך קשר חברי ומכבד בגובה העיניים.

נשואה , אם לשלושה , מתגוררת בזכרון יעקב.

 

שלומי אלסטר - מורה בכיר לטרומבון וכלי נשיפה ממתכת , קומפוזיציה [הלחנה] ותיאוריה

 

תומר מנחמי

מורה לקרן יער, תיאוריה והלחנה.

 

בעל תואר שני בקומפוזיציה, ותואר ראשון בקומפוזיציה וניצוח בהצטיינות מהאקדמיה למוזיקה בתל אביב.

למד קומפוזיציה (מגיל 13 ועד התואר השני) אצל פרופ' יצחק סדאי, ניצוח אצל פרופ' נועם שריף, וקרן יער אצל המורים אלי עדות ומיקל סלטקין נגן הפילהרמונית.

שימש כאסיסטנט של ד"ר בת שבע רובינשטיין באקדמיה למוזיקה בתל אביב.

עבד כרכז מגמת המוסיקה בתיכון טשרניחובסקי בנתניה וכן כרכז מגמת המוסיקה בקונסרבטוריון קריית ים  כיום מלמד בקונסרבטוריונים קריית ביאליק , קריית אתא ,חוף כרמל ומ2023 גם בקונסרבטוריון זכרון יעקב.

ניגן קרן יער בתזמורת סימפונט רעננה, הקאמרית הישראלית, הסינפונייטה הישראלית באר שבע, ועוד.

עוסק בהלחנה

מורה לקרן, קומפוזיציה וכל מקצועות המוזיקה התיאורטיים מעל  - 15 שנה.

נשוי ואב לשלושה, מתגורר בקריית מוצקין .

 

 

חגי בר טל

מורה לסקסופון , קלרינט | מנצח ומדריךאנסמבל קלרינטים

 

 

 

בוגר המדרשה למוסיקה במכללת לוינסקי לתואר ראשון במוסיקה במגמת ניצוח ובעל תעודת הוראה מכיתות גן עד י"ב .

לימד כלי נשיפה מעץ במשך 10 שנים בבית ספר האמריקאי באבן יהודה , לימד בפרוייקטים בפרדס חנה ,

בפרוייקט סולמות של הפילהרמונית לשינוי חברתי לילדים בסיכון , ניצח על תזמורות בתי ספר בקונסרבטוריון הוד השרון וכן מדריך הרכבים בקונסרבטוריון מערב הרצליה .

מלמד בקונסרטוריון זכרון יעקב ובפרוייקטים מאז 2022 . מדריך הרכב הקלרינטים הייצוגי.

נגן פעיל בתזמורת הביג זבנג בכפר סבא . מופעי העם הרכב הסלסהב גרוב .

בצבא שירת שרות מלא בחיל התותחנים ובהמשך ניגן בתזמורת הבוגרים של תזמורת צה"ל .

התמחה בתוכנת פינלה לתיווי במוסיקה ובתוכנות לעריכת סאונד .

 

רווק , מתגורר בזכרון יעקב.

 

 


שגיא נגן טובה ,בריטון וחצוצרה מנגן ופעיל בהתנדבות בתזמורות כלי נשיפה מעל - 40 שנה כמו הזיכרון בנד של הקונסרבטוריון , ומלווה וחונך בהתנדבות את תזמורת הנוער הייצוגית בזיכרון כבר מעל 8 שנים.

ייסד ומנגן בשתי להקות פעילות , להקת הדיקסילנד ולהקת הבלו-בנד איתם הוא מופיע בערבים מוסיקליים בכל האזור.
בנוסף, הקים בהתנדבות שני חדרי חזרות למוסיקאים צעירים בחוף הכרמל, הפועלים ללא עלות לקידום והנגשת שיעורי נגינה לילדים בקהילה בשיתוף עם האולפנה למוזיקה של חוף הכרמל.
מעבר למוסיקה הממלאת את מרבית שעותיו , שגיא מומחה למערכות מידע מטעם מיקרוסופט והנו הבעלים של חברת המחשוב "שגיא מחשבים -מקבוצת ריהוסט בע"מ" הנותנת שירות ליחידים ובעיקר לארגונים גדולים.
ב- 2023 החל ללמד בפרוייקט בתי הספר המנגנים בזיכרון יעקב ובקונסרבטוריון מתוך תחושת שליחות והפצת המוסיקה והנגינה בתזמורת לילדים . והלאה בעולם המוזיקה כפי שקיבל בעצמו ממוריו.
שגיא פועל מתוך אמונה ואהבה ענקית למוזיקה ולרצון לגדל פה דור תרבותי , מכיל וקשוב לתלמידיו .

נשוי ואב לשלושה , מתגורר במושב גבע כרמל.

 

 

 

וולוכוב מרק
מורה בכיר לתופים, קסילופון, טימפני וכלי הקשה

מהמורים הוותיקים המייסדים של קונסרבטוריון זכרון יעקב .
בעל תואר ראשון במוסיקה כנגן וכמנצח תזמורת מהאקדמיה למוסיקה מסנט פיטסבורג. לאחר הלימודים התגייס לצבא הרוסי ושרת כנגן בתזמורת משמרות הגבול הצבאית במשך שנתיים.
ב1980 התחיל ללמד תופים בבית הספר למוסיקה בסנט פיטסבורג וניגן בלהקה שהקים ובלהקות של מוסיקה קלה וג'אז.
מאז עלייתו ארצה במרץ 1991 ניגן מספר שנים בלהקת דיקסי בנד.
התחיל לעבוד בקונסרבטוריון זכרון יעקב במקביל למד לנגן גם על טובה ועל פסנתר ומאז מלמד גם בקונסרבטוריון יוקנעם.
מלמד תלמידים צעירים ועד בוגרים ומדריך ההרכבי המתופפים של הקונסרבטוריון ומשמש כמלווה בפסנתר בקונצרטים השונים .
נשוי אב לבן
בתור תחביב: איסוף פטריות יער למאכל
מורה מסור באופן מיוחד לתלמידיו ולחזון הקונסרבטוריון , תורם מנסיונו ומהידע שצבר הן להתפתחות תלמידיו לרמה הגבוהה ביותר והן להתפתחות המקום.

פנקוב יורי

מתופף ג'אז ומוסיקת רוק ומורה בכיר לתופים

בעל דיפלומה ממכללת המוסיקה בעיר דונצק באוקראינה במחלקת כלי הקשה.
אחרי הלימודים ניגן בתזמורת הסימפונית "פילהרמוניה" בדונצק , ניגן בתזמורת הביג בנד של הקירקס בעירו. בצבא ניגן בתזמורת הצבאית במוסקבה.
לאחר מכן עבד בלהקות ג'אז ורוק ובתזמורת להקת ריקודי עמים ברוסיה. בארץ מנגן עם להקות ג'אז ועם הזמרת רוחמה רז.
מלמד בקונסרבטוריון ק. אתא, בקונסרבטוריון טבריה , ובעמותה המוסיקלית "אל – כרמל" למוסיקה .
מאז 2010 מלמד תופים, קסילופון וכלי הקשה קונסרבטוריון זכרון בתחומי הקלאסי והמוסיקה הקלה.
בולט באופיו השמח ובגישת ההוראה הסבלנית שלו כלפי ילדים ובני נוער בבחינת חנוך לנער על פי דרכו.
מביא את הניסיון וההכשרה המעמיקה שרכש בעולם הקלאסי והג'אז ומוביל את תלמידיו במקצועיות ובמסירות לאהבת שני הז'אנרים במקביל.
 

אייל לבר
אמן גיטרה ומורה בכיר לגיטרה קלאסית

אחד המורים הוותיקים מלמד גיטרה מאז 2002 במרכז המוסיקה זכרון יעקב
חבר בתזמורת הבארוקדה, ישראל,זוכה פרס ראשון בשנת 1998בתחרות הארצית במסגרת פסטיבל הבינלאומי לגיטרה.
בעל תואר ראשון מהאקדמיה למוסיקה בירושלים , כמו כן השתלם בפלמנקו בגרנדה ספרד ובהמשך ליווה את שיעורי הפלמנקו במרכז אבא חושי בחיפה.
את הרצינות והוירטואוזיות שאותה רכש לעצמו כמבצע הוא מעביר לתלמידיו באותה הרוח
קישור לקליפים של אייל לבר : לחצו כאן או כאן

 

סרגיי כץ

מורה לגיטרה קלאסית, מנדולינה , גיטרה חשמלית ובס

אחד המורים הוותיקים בקונסרבטוריון ,מתמחה בהוראת אנסמבלים קלאסיים לגיטרות והרכבי רוק . איגד מס' שיטות לימוד לגיטרה לכדי חוברת לימוד אחת מקיפה.

בעל תואר ראשון מהמכללה לאומנות בעיר קירוב במקצוע מוסיקה וגיטרה . בהמשך למד גם לימודי משחק ושיחק במשך 5 שנים ברוסיה .

עלה לישראל בשנת 1995 ומאז מלמד בזכרון יעקב , בקונסרבטוריון טבריה , טירת הכרמל וגוש עציון .

מופיע באופן קבוע עם הרכבים קטנים וגדולים ברחבי הארץ.

גרוש אב לשני בנים. מתגורר בחיפה.

 : לחצו 

 

ארד קלנר 

מורה לחצוצרה

ארד קלנר, בוגר של הקונסרבטוריון עירית, למד אצל ארקדי קרשנוסצ'יק למשך 10 שניםלמד במגמת המוזיקה של תיכון המושבה תחת המוסיקאי  עופר פורטוגלי -

עבר בהצטיינות  את רסיטל ובחינות  הבגרות 10 יחידות במוזיקה  קלאסית .משתתף והופיע שנים רבות  בתזמורות הייצוגיות והרכבים בזכרון והוביל את סקציית החצוצרות בתקופתו

החל ללמד חצוצרה ב2022 בקונסרבטוריון זכרון ובפרוייקטים של בתי הספר המנגנים . לומד במקביל רפואה משלימה . 

 

רווק, מתגורר בזכרון יעקב

 

עומר מרגלית - מורה לפסנתר ג'אז וחליל

ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏זקן‏‏

לימודים ברימון במגמת נגן מבצע. .3 שנים לימודים במכללת צפת "בית היוצר" נגן מבצע מוסיקה יהודית. . בוגר בית הספר "מיוזיק" בת"א למוסיקה והפקה אלקטרונית. לימודי מוסיקה תורכית בבית ספר "מקאמת".

מתמחה בהוראת פסנתר ג'אז וכן מורה לחליל , החל ללמד ב2023 פסנתר ג'אז ומוסיקה קלה בקונסרבטוריון זכרון . 

עו"ד פעיל במקצועו לצד חיי המוסיקה כאמן מבצע .

בנוסף מתמחה גם בהוראה בתחום ההרמוניה והתיאוריה המוסיקלית. .  הוראה והדרכת אנסמבל בתחום המוסיקה הפופלרית והג'אז.

פרטים כלליים: עומר מרגלית נשוי ואב לשניים, גר בחיפה שותף בהרכב kowallina