טפסים

הרשמה לתלמידים הממשיכים בקונסרבטוריון זכרון יעקב בשנת הלימודים 2025-2026

הנחיות למילוי הטופס:

ההרשמה המוקדמת מתקיימת עד התאריך 31/7 בלבד. 
במסגרת הרשמה זו התלמידים הממשיכים יקבלו הנחה במשך שנת הלימודים 2025-26.

האם התלמיד ממשיך ללמוד באותו כלי?
האם התלמיד ממשיך ללמוד עם אותו מורה?
האם אורך השיעור נשאר אותו דבר (45/60/30 דקות) ?
האם מדובר בילד שני ומעלה הלומד בקונסרבטוריון ?

התקנון

תקנון ונהלי העמותה לשנת הפעילות תשפ"ו (2025–2026)

רישום לפעילות מהווה הסכמה מלאה לכלל התנאים והנהלים המפורטים להלן.

 


 

פרק א': כללי

  1. שנת הפעילות תחל ביום 1.9.2025 ותסתיים ביום 30.6.2026. חוגי מוזיקה וחוגים נוספים יימשכו עד 31.7.2026, כמפורט באתר העמותה.

  2. לוח החופשות מביא בחשבון את החגים והמועדים, ויפורסם באתר בתחילת השנה.

  3. הרישום עבור חוגים הפועלים בחודש יולי יחויב בתשלום עבור 11 חודשים.

  4. פתיחת חוג מותנית במספר מינימלי של משתתפים על פי החלטת ושיקול דעת העמותה בלבד; ירידה ממנו תאפשר ביטול החוג לפי שיקול דעת העמותה.

  5. הנהלת העמותה רשאית, לפי שיקול דעתה, לבטל או לאחד חוגים, או לשנות את שיבוץ המשתתפים לפי רמות.

  6. שינויים בשעות הפעילות ייתכנו בהתאם לשיבוץ ולרמות ובהתאם לצרכי העמותה.

  7. העמותה שומרת לעצמה את הזכות להחליף מדריכים בכל עת.

  8. האחריות על הילדים מחוץ למסגרת שעות הפעילות החוג היא על ההורים בלבד.

  9. ביטול פעילות עקב כוח עליון או שינוי מהותי בלתי צפוי עשוי להוביל לחיוב חלקי בגין הוצאות ההיערכות.

  10. העמותה מתחייבת ל-36 מפגשים בשנת פעילות.

  11.  מפגשים אשר בוטלו עקב מזג אוויר, היעדרות מדריך, יושלמו במהלך חופשות או במועד שיקבע מראש, וזאת רק במידה ומספר המפגשים השנתי ירד מ-36 המפגשים השנתיים.

  12. במקרה של ביטול פעילות עקב כוח עליון (כגון מגיפה, מצב חירום, הנחיות רשויות, מזג אוויר קיצוני ועוד), העמותה רשאית לבטל את הפעילות לפי שיקול דעתה. לא יינתן החזר כספי ולא תקום כל דרישה לפיצוי

  13. מועדי מפגשים פרטניים ייקבעו רק לאחר הסדרת תשלום ותיאום עם מנהל המחלקה.

  14. משפחה בעלת חוב לעמותה, נכון למועד הרישום, לא תורשה להירשם לפעילות נוספת עד להסדרת מלוא החוב כלפי העמותה.

 


 




פרק ב': תנאי השתתפות ושיעורי ניסיון

  1. בחודש ספטמבר 2025 בלבד ניתן להשתתף בשיעור ניסיון בעלות של 20 ש"ח למפגש, עבור משתתף חדש בלבד. סכום זה יקוזז באופן יחסי מהתשלום החודשי במקרה של הרשמה לחוג.

  2. מאוקטובר 2025 תינתן אפשרות הרשמה לשיעור ניסיון בעלות של 40 ש"ח, סכום זה יקוזז באופן יחסי מהתשלום החודשי במקרה של הרשמה לחוג.

  3. משתתף ממשיך משנים קודמות אינו זכאי לשיעור ניסיון.

  4. שיעורי ניסיון הם על בסיס מקום פנוי בלבד.

  5. העמותה רשאית להפסיק השתתפות של משתתף המפריע לפעילות, ללא החזר כספי של אותו חודש פעילות.

  6. השתתפות בחוגים מותנית ברישום ובגבייה בהסדרה שנתית במזכירות.

  7. היעדרות מפעילות אינה מזכה בהחזר. במקרים של מחלה ממושכת (שבועיים ומעלה) או פציעה, יינתן זיכוי חלקי בכפוף להצגת אישור רפואי.

  8. אי הגעה לפעילות אינה פוטרת מתשלום. ביטול יתבצע אך ורק באמצעות טופס מקוון באתר, הכולל ציון סיבת הביטול. אין לבטל דרך המדריך או חברת האשראי. קישור לביטול: 

פרק ג': תשלומים

  1. ההרשמה היא שנתית. עלות החוג מחושבת על בסיס שנתי , הכוללת 36 מפגשים מינימום שאינם מתחלקים באופן שווה בין החודשים.

  2. התשלום יתבצע מראש בתחילת השנה, בשיקים או כרטיס אשראי בלבד.

  3. תשלום בשיקים - ניתן לפרוס את התשלום השנתי בתשלומים חודשיים שווים (ללא ריבית והצמדה)

  4. תשלומי אשראי יחויבו בין 22 ל־28 לחודש.

  5. החיוב הראשון עבור תשלום מאוחר יכלול גם את חודשי הפעילות שקדמו לו.

  6. העמותה רשאית להפסיק פעילות למשתתף שאיחר בתשלום, לאחר התראה של 7 ימים שלא הוסדרה ע"י המשתתף.

  7. המחאה חוזרת תחויב בדמי טיפול של 25 ₪.

  8. ביטול עסקה/הכחשת עסקה יגרור חיוב בדמי טיפול של 35 ₪.

  9. בחלק מהחוגים ידרשו תשלום נוסף עבור תלבושות, ציוד, בדיקות רפואיות, מבחני מיון, דמי הרשמה, דמי התאגדות וכו' - בהתאם לדרישות החוג ובכפוף להרשמה.

  10. בהתאם לחוק הספורט, משתתפים עד גיל 18 מבוטחים בביטוח תאונות אישיות של משרד החינוך. מבוגרים מוזמנים להרחיב את כיסוי הביטוח הרפואי באופן פרטי.

 


 



פרק ד': הנחות

  1. הנחה של 2% תינתן למשפחות הרשומות לשלושה חוגים או יותר בתחומי האומנות, העשרה, ספורט ומחול קהילתי.

  2. אין כפל הנחות. 

  3. משתתף שסיים את פעילותו לפני תום השנה – כל דמי ההנחה יבוטלו.

  4. סדנאות אינן מזכות בהנחות.

 


 

 

פרק ה': מדיניות ביטולים

  1. ביטולים יבוצעו אך ורק באמצעות טופס מקוון באתר. חובה לוודא שהביטול התקבל במזכירות בלבד.

  2. ניתן להגיש בקשות לביטול עד לתאריך 31/3/26 לאותה שנת פעילות ויאושרו לפי נוהל רגיל. לאחר חודש זה לא יתקבלו ביטולים ולא יתבצע החזר כספי עבור יתרת המפגשים באותה השנה.

  3. בקשות ביטול בין אפריל עד אוגוסט– יאושרו רק במקרים חריגים (מחלה, מעבר מגורים, שהות ממושכת בחו"ל), בצירוף אישורים מתאימים.

  4. אין החזרים רטרואקטיביים.

  5. ביטול עד 15 לחודש – החיוב יהיה עבור חצי חודש. ביטול לאחר 15 לחודש – החיוב יהיה עבור חודש מלא. למעט חודש ספטמבר בו אין דמי ביטול.

  6. שינוי או מעבר בין חוגים יתאפשר באישור מנהל המחלקה בלבד ועל בסיס מקום פנוי בלבד.

  7. אין אפשרות לבטל מנויים כוללים (תרבות, תיאטרון, קתדרה, מחול).

  8. מפגש פרטני ניתן לביטול רק בהודעה מוקדמת של 24 שעות ובכפוף לאישור רפואי. לא יוחזרו יותר משני מפגשים פרטניים בשנה.

 


 

פרק ו': התחייבות המשתתפים

  1. המשתתפים מצהירים כי הם מתחייבים לשלם את מלוא התשלום בהתאם להנחיות העמותה.

  2. התשלום יחול ממועד ההצטרפות ועד סוף שנת הפעילות.

  3. העמותה רשאית לגבות הפרשי הצמדה וריבית במקרה של פיגור בתשלום.





מחול זמארין : נספח תקנון חוגי מחול ותנאי סף לקבלה:

  • לכל שיעור מחול דרישות לבוש וציוד שונות, ההשתתפות בשיעור מותנית בהגעה בלבוש ובציוד המתאימים כפי שייקבע על ידי צוות ההוראה.

  • מרכז המחול מתחייב לכ-36 שיעורים בשנת פעילות מכל חוג/שיעור (גיל הרך, יסודי, חטיבת ביניים ותיכון)

  • הנחות עבור שיעורי מחול יינתנו בהתאם למספר השיעורים השבועיים ולתנאים שנקבעו על ידי מחלקת המחול של זמארין.

  • הנחות עבור משתתפי מסלול המחול המקצועי חט"ב ותיכון יינתנו בהתאם למספר השיעורים השבועיים, כדלקמן: 3 שיעורים בשבוע – הנחה של 15% | 4 שיעורים ומעלה בשבוע – הנחה של 25%.

  • הנחות יינתנו בהתאם למדיניות מחלקת המחול של זמארין.

  • שיעורי מחול מבוגרים יתקיימו עד סוף יולי.  

  • התשלום השנתי כולל חזרות נוספות, חזרות גנרליות ותלבושות.

  • ביטול השתתפות מותנה במילוי טופס ביטול באתר בהתאם לתקנון המלא של עמותת זמארין.

  • לא יינתן החזר כספי עבור ביטול השתתפות בשיעורים לאחר חודש מרץ 2025

  • מופעי סוף השנה מתקיימים לרוב בסוף מאי/בתחילת יוני , שיעורי מרכז מחול זמארין עד ה-30/6 וכן הגבייה. לא יינתן החזר כספי לתלמיד.ה לאחר מופעי סוף השנה.

  • הכניסה למופעי סוף השנה בתחום המחול כרוכה ברכישת כרטיסים. מחיר הכרטיס ייקבע ויועבר להורים מראש. כל אדם, לרבות הורים ובני משפחה, מחויב בכרטיס כניסה

  • פסטיבלים, תחרויות, סדנאות, קורסים ומשלחות חו"ל כרוכות בדמי השתתפות נוספים שיפורסמו ע"י העמותה במסגרת הפנייה לרישום לפעילויות אלו.

  • להקות - מתקיימות חזרות נוספות לאורך השנה בימי שלישי או שישי. אין אפשרות לתשלום יחסי למשתתפים שלא יופיעו לחזרות בימים אלו.

  • לייעוץ מקצועי יש לפנות למשרד מחול - תלמידות.ים המעוניינות.ים במסלול להקה/מקצועי/תחרותי (הגשה לתחרויות ביצוע ויצירה) – יש לתאם שיחת יעוץ מול דפנה גזית ובניית מערכת מותאמת.

  • המערכת שומרת את הזכות לשינויים בתוכנית הפעילות השנתית. 

  • תקנון תמונות ופרסום - אנו מציינים כי תלמידי מחול זמארין מתועדים ומצולמים בפעילות ובהופעות באופן שוטף לצרכי הפקה. תמונות המחול לעיתים גם מועלות לרשת החברתית של מחול זמארין ועיתונות ארצית לצורכי פירסום ושיווק בלבד. על המשתתפים לחתום על אישור שימוש בתמונות וקטעי וידאו במעמד הרישום לחוג.

 

למען הסר ספק, נספח תקנון חוגי מחול זה הינו המשך ישיר לתקנון ונהלים הכללי של עמותת זמארין

 

נספח תקנון - קונסרבטוריון זמארין

1.תנאי השתתפות בפעילות הקונסרבטוריון
1.1 העמותה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק השתתפותו של תלמיד בפעילות הקונסרבטוריון עקב התנהגות בלתי הולמת או הפרעה שיטתית לשיעורים, ללא החזר כספי.
1.2 שיעור אשר יבוטל על ידי המורה יידחה למועד חלופי שיתואם עד לסיום שנת הפעילות. במידה ולא יתאפשר לקיים את השיעור החלופי – לא יינתן החזר כספי.
1.3 היעדרות תלמיד עקב מחלה, חופשה, שהות מחוץ ליישוב או כל סיבה אחרת, לא תזכה את התלמיד בהחזר כספי. במקרה של מחלה ממושכת (שבועיים לפחות) או פציעה הדורשת השבתה, יש להגיש הודעה בכתב לעמותה בצירוף אישור רפואי. במקרים אלו בלבד יינתן זיכוי יחסי בהתאם להחלטת הנהלת הקונסרבטוריון. 

1.4 הנחות יינתנו לפי הפירוט הבא:

הנחה לילד שני ומעלה – בהתאם למחירון הקונסרבטוריון.

הנחה לכלי שני ומעלה – בהתאם למחירון הקונסרבטוריון.

שיעור ניסיון יינתן בתשלום של רבע (¼) מהתשלום החודשי הקבוע.

2. מדיניות ביטול השתתפות
2.1 ביטול השתתפות יתבצע רק לאחר פגישה עם מנהלת הקונסרבטוריון והודעה בכתב שתישלח לדוא"ל הקונסרבטוריון. אישור סופי יינתן רק ע"י מנהלת המחלקה. ביטולים טלפוניים או דרך מדריכים לא יוכרו.
2.2 ניתן לבקש מעבר לכלי אחר או מסלול אחר, בכפוף לאישור מנהלת הקונסרבטוריון ובהתאם להודעה בכתב.
2.3  ביטול שיעור פרטני עקב סיבה רפואית יתאפשר בהודעה מראש של 24 שעות לפחות ובצירוף אישור רפואי. בהיעדר הודעה כנ"ל – ייגבה תשלום מלא.
2.4 אין אפשרות לביטול רטרואקטיבי של השתתפות ולא יינתן בגינו החזר כספי.
2.5 ביטול עד ליום ה־20 בכל חודש קלנדרי מחייב בתשלום מלא עד סוף אותו החודש. התלמיד יהיה רשאי להמשיך להשתתף בשיעורים עד תום החודש.
2.6 ביטול לאחר ה־20 לחודש יחויב בנוסף בדמי ביטול בגין עמלת אשראי בסך 20 ש"ח.
2.7 החל מחודש מאי – לא יתאפשרו ביטולים המזכים בהחזר כספי. המשתתף יהיה רשאי להמשיך בפעילות עד תום שנת הלימודים.

3. מדיניות שיעורי נגינה והחזרי שיעורים
3.1 תלמידי הקונסרבטוריון זכאים לעד 42 שיעורים שנתיים בין החודשים ספטמבר–יולי. תלמידים המסיימים את השתתפותם ביוני זכאים ל־38 שיעורים.
3.2 החזר בגין שיעורים פרטניים שיבוטלו על ידי התלמיד יתבצע רק במידת האפשר, בכפוף לזמינות המורה, ולא יינתנו יותר מ־2 שיעורים חלופיים בשנה.
3.3 המורים מחויבים לעשות כל מאמץ על מנת להשלים את מכסת השיעורים. במקרה של חסר בשיעורים ביוזמת המורה – יבוצע החזר כספי יחסי.

 


3.4 תלמידים זכאים להחזר של עד שני שיעורים בשנה עקב ביטול מוצדק, ובכפוף להודעה מראש.
3.5 שיעורי השלמה יוכלו להתקיים גם באופן מקוון (בזום), על פי שיקול דעת הקונסרבטוריון.
3.6 דמי טיפול בגין ביטול חוג יחושבו לפי הנמוך מבין 5% מסך העסקה השנתית או 100 ש"ח. לא ייגבו דמי טיפול אם הביטול בוצע במהלך חודש ספטמבר בלבד.

 

  1. אמצעי תשלום והתחייבות כספית
    4.1 המשתתפים מתחייבים לשלם את שכר הלימוד במלואו, בהתאם ללוח התשלומים שיקבע ע"י העמותה.
    4.2  העמותה רשאית לחייב את כרטיס האשראי שיימסר לה, עבור דמי ההרשמה ושכר הלימוד, החל מחודש ספטמבר 2024 ועד לחודש יוני/יולי 2025 (לפי מועד סיום הפעילות בפועל).
    4.3 חובת התשלום חלה ממועד הצטרפות הילד/ה לפעילות הקונסרבטוריון.
    4.4 העמותה רשאית לגבות את מלוא התשלומים בהתאם להתחייבות זו, לרבות הפרשי הצמדה וריבית כדין.
    4.5 במקרים של פיגור בתשלומים, רשאית העמותה להפסיק את השתתפותו של תלמיד בפעילות, לאחר מתן התראה בכתב של יומיים מראש.
    4.6 תלמידים בעלי חוב לעמותה לא יוכלו להירשם לפעילות נוספת או מחודשת בטרם סגירת החוב במלואו.

5. פעילות העשרה נלווית
בנוסף לשיעורי הנגינה, הקונסרבטוריון מציע לתלמידיו שיעורי העשרה הכוללים: תיאוריה מוסיקלית, סולפג', הלחנה, האזנה למוזיקה, השתתפות בהרכבים, תזמורות ואנסמבלים, ליווי פסנתר בקונצרטים, הכנה לבחינות בגרות במוזיקה, והופעות קונצרטיות.



למען הסר ספק, נספח תקנון חוגי המוסיקה זה הינו המשך ישיר לתקנון ונהלים הכללי של עמותת זמארין









תקנון קייטנות זמארין 2025

כללי

  1. ההורים מצהירים בזאת כי ילדם/ילדתם לומד/ת במערכת החינוך הרגילה.

  2. ההורים ממנים את הנהלת הקייטנה לפעול לפי שיקול דעתה במקרה חירום.

  3. באחריות ההורים לחתום על הצהרת בריאות ולעדכן את מנהלת הקייטנה בכל נושא רפואי רלוונטי כגון אלרגיות, אסטמה, רגישויות או מצב רפואי אחר.

  4. לעמותת זמארין שמורה הזכות להפסיק לאלתר את השתתפות הילד/ה בקייטנה ובצהרון בגין אי-תשלום, בעיות התנהגות, אלימות, קשיי משמעת, בעיה בריאותית או כל סיבה אחרת אשר מונעת הפעלה תקינה של הקייטנה.

  5. פתיחת קבוצות מותנית במינימום של 12 משתתפים. בקבוצות משנה לפי גיל/כיתה – מינימום 12 משתתפים.

  6. יש לשלוח את הילדים עם ארוחת בוקר ובקבוק מים מדי יום.

  7. ההרשמה הינה למחזור מלא בלבד – אין אפשרות להרשמה חלקית.

  8. ההורים מאשרים כי תמונות וסרטונים של ילדיהם במסגרת פעילויות הקייטנה (גוונים, סלאלום, זמארין) עשויים להתפרסם באמצעי תקשורת וברשתות החברתיות למטרות חיוביות בלבד של קידום פעילות העמותה והקהילה. ההורים יחתמו על אישור שימוש בתמונות וסרטונים בעת הרישום.

 


 

תשלומים ותנאי ביטול

  1. ביטול ההשתתפות עד 15 יום לפני תחילת הקייטנה – החזר כספי מלא.

  2. ביטול פחות מ-15 יום לפני תחילת הקייטנה – דמי ביטול בסך 500 ש"ח.

  3. ביטול מהיום הראשון ועד היום השלישי לקייטנה – דמי ביטול בסך 550 ש"ח.

  4. ביטול החל מהיום הרביעי לקייטנה – לא יינתן החזר כספי.

  5. ביטול עקב פציעה אקוטית – יש להציג אישור רפואי. כל מקרה ייבחן לגופו בהתאם לשיקול דעת העמותה.

  6. לא יינתן החזר בגין בידוד של משתתף בודד. אם קבוצה שלמה תידרש להיכנס לבידוד – יינתן החזר של 50% בגין הימים שבוטלו.

  7. לא יינתן זיכוי בגין היעדרות חלקית של ילד/ה מהקייטנה.

  8. ביטולים יתקבלו רק באמצעות טופס ביטול שיוגש במשרדי עמותת זמארין.

  9. במקרה של ביטול או דחייה של הקייטנה בשל מלחמה או מגפה – תיעשה פעולה בהתאם להנחיות פיקוד העורף, משרד הבריאות והקב"טים העירוניים. החזר כספי במקרים אלו ייעשה לפי תקנון זמארין והחלטת מנכ"ל העמותה.

  10. במקרה של הפסקת השתתפות הילד/ה מסיבה תפעולית (אי-תשלום, אלימות וכדומה) – לא יינתן החזר כספי.

 


 

איסוף בתום יום הפעילות

  1. האיסוף יתבצע משטח הקייטנה בלבד, ע"י אחד ההורים.

  2. במקרה שאדם אחר מתבקש לאסוף את הילד – יש למסור את פרטיו מראש בטופס הרישום ולעדכן את הצוות.

  3. הצוות אינו מוסמך להוציא את הילד מהשטח המוגדר, והילד לא יורשה לעזוב לבד. לא תותר איסוף ע"י ילד מתחת לגיל 10, גם אם מדובר באח/ות.

  4. האיסוף יתבצע בשעה 13:00 (סיום יום קייטנה) או ב-16:30 (סיום צהרון למי שנרשם).

  5. בגין איחור באיסוף – ייגבה קנס של 30 ש"ח לכל רבע שעה איחור. באיחורים חוזרים רשאית העמותה להפסיק את השתתפות הילד.

  6. הורים גרושים – איסוף ייעשה בהתאם להחלטות בית המשפט שיש להציג בפני הנהלת הקייטנה מראש ולעדכן את הצוות בהתאם.

 


 

ימי בריכה

  1. השתתפות בימי בריכה מותנית בחתימת ההורים על אישור ייעודי.

  2. כניסה לבריכה הגדולה תותר לתלמידי כיתה ג' ומעלה, ורק לאחר הצגת אישור הורים בכתב. תלמידי כיתות א'-ב' לא יורשו להיכנס לבריכה הגדולה כלל.

 


 

הערה מסכמת
תקנון זה הינו חלק בלתי נפרד מהתקנון והנהלים הכלליים של עמותת זמארין.










נספח תקנון – צהרון קיץ - שעות פעילות: 13:00–16:30

הורה/אפוטרופוס יקר/ה,
להלן עיקרי התקנון הנוגעים להשתתפות בצהרון הקיץ:

  1. שעות הפעילות: הצהרון יפעל בכל יום בין השעות 13:00–16:30.

  2. איסוף הילדים:

    • איסוף יתבצע עד השעה 16:30.

    • איחור באיסוף מעבר לשעה זו יחויב בקנס של 30 ש"ח לכל רבע שעה.

    • איחורים חוזרים עשויים להוביל להפסקת השתתפות בצהרון.

  3. הסעות ואיסוף: הצוות אינו מורשה לאפשר יציאת ילדים מלבד לאדם מאושר מראש ע"י ההורים. אין לאפשר לילדים לצאת לבד.

  4. תנאי תשלום וביטול:

    • ההרשמה הינה למחזור מלא בלבד.

    • אין החזרים עבור היעדרות חלקית.

    • תנאי הביטול יהיו בהתאם לתקנון הכללי של עמותת זמארין.

  5. התנהלות בצהרון:

    • כללי ההתנהגות בצהרון זהים לאלו שבקייטנה.

    • במקרה של התנהגות שאינה הולמת (אלימות, משמעת, בעיה רפואית) – לעמותה הזכות להפסיק את השתתפות הילד/ה ללא החזר כספי.

  6. אחריות רפואית: על ההורים לעדכן את הנהלת הצהרון בכל נושא רפואי רלוונטי.

 


 

הבהרה: נספח זה מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון הקייטנה ונהלי עמותת זמארין.










קייטנות גני הילדים לשנת תשפ"ה 2025

הקייטנות תתקיימנה בשני מחזורים:

מחזור א'- "אוצר הים"- 1-21.7.25 

מחזור ב'- "קיץ של חוויות"- 22.7-7.8.25
הקייטנות תתקיימנה בין השעות 7:30-13:00 ולאחריהן יתקיים צהרון עד השעה 16:30. ילדים שהיו רשומים לצהרוני זמארין במהלך שנת הלימודים תשפ"ה , נדרשים לבצע רישום לקייטנה ולצהרון.
מיקום ומועדי הפעילות
א. הקייטנה תתקיים בגני הילדים ברחבי הרשות שהוקצו לפעילות הקיץ. מיקום הקייטנות והצוות יקבע בהתאם לתמונת מצב הנרשמים כאשר העמותה אינה מתחייבת לשבץ ילד/ה בהתאם לגן האם בו למד במהלך שנת הלימודים ורשאית לאחד קבוצות.
ב. פתיחת קבוצה מותנית במינימום של 20 משתתפים בגן.
ג. פעילות הקייטנה אינה כוללת הזנת בוקר ויש לשלוח את הילדים מדי יום עם כריך, פרי, ירק ובקבוק מים אישי.
ד. על כל ילד להגיע עם כובע ובגדים להחלפה.
כללי
א. ההורים מצהירים בזאת כי הילד/ה לומד/ת במערכת החינוך הרגילה.
ב. ההורים ממנים את הנהלת הקייטנה לפעול כהבנתם במקרי חירום.
ג. ההרשמה הינה למחזור קייטנה/צהרון מלא ולא לחלק ממנו. אין אפשרות להרשמה חלקית.
ד. ביטולים והיעדרויות- ניתן לבטל רישום מיום הרישום בפועל ועד לתאריך 20.6, לאחר מכן תיגבה עמלת ביטול בסך 100 ש"ח. לא יינתן החזר עבור ביטול השתתפות לאחר פתיחת הקייטנה. לא יינתנו זיכויים עבור ימי היעדרות במהלך הקייטנה.

ה. לעמותה שמורה הזכות להפסיק מיידית את השתתפות הילד/ה בקייטנה ובצהרון בגין אי תשלום/ התנהגות אלימה/ קשיי משמעת/ בעיה בריאותית או כל בעיה אחרת שלא תאפשר הפעלה תקינה של הקייטנה.

איסוף בתום יום הפעילות
א. האיסוף ייעשה על ידי אחד ההורים ומשטח הגן בלבד.
ב. בכל מקרה בו ההורים מעוניינים כי אדם אחר יאסוף את ילדם, עליהם לציין מראש את פרטיו של אותו אדם במהלך הרישום ולעדכן את הצוות בתחילת הקייטנה.
ג. ידוע להורים כי הצוות אינו רשאי להוציא את ילדם משטח הגן על מנת שייאסף וכי לא יותר לילד מתחת לגיל 10 לאסוף את אחותו או את אחיו מהקייטנה/צהרון.
ד. ההורים מתחייבים לאסוף את הילד בתום הפעילות בשעה 13:00, או בסיום פעילות הצהרון (למי שנרשם אליה) בשעה 16:30.
ה. ידוע להורים כי בגין כל רבע שעה של איחור באיסוף הילד, יחויבו ההורים בקנס בגובה 30 ש"ח. במידה ויהיו איחורים חוזרים ונשנים רשאית העמותה להפסיק את השתתפות הילד/ה.
ו. הורים גרושים- איסוף הילד מהקייטנה/צהרון ייעשה בהתאם להחלטת בית המשפט בדבר הסדרי ראייה, אותם יש למסור להנהלת הגיל הרך מראש ולעדכן את צוות הקייטנה.

נספח תקנון – מחלקת צרכים מיוחדים

כללי - 

  • חודש ראשון של פעילות ייחשב כחודש ניסיון. לאחר 4 מפגשים של אותה פעילות, הילד יתחייב להמשיך בפעילות זו לאורך 16 מפגשים לפחות.

  • לא יתאפשר מעבר בין פעילויות שונות לפני סיום 16 מפגשים.

  • על ההורים חובת ההודעה מראש על כל היעדרות.

  • עלות דמי ההשתתפות החודשיים בתוכנית היא 100 ₪ והיא עלות שנתית, הכוללת:

  1. שתי פעילויות בשבוע לכל ילד/ה

  2. כניסה לאירועי קהילה במהלך השנה

  3. ימי שיא וקייטנות קיץ (בתוספת עלות מסובסדת)

  • אין התחייבות לקיום ימי שיא או קייטנות, אך פעילויות אלו עשויות להתקיים במהלך השנה

תנאי ביטולים

  • במקרה של ביטול השתתפות, יש להודיע מראש לרכזת המחלקה לפחות 48 שעות לפני מועד המפגש המתוכנן, על מנת למנוע חיוב. ביטול שלא במועדו יגרור חיוב בהתאם למדיניות המפורטת.

  • שיעורי שחיה בלבד: בריכות השחייה הפרטיות מושכרות מראש לכן על כל ביטול השתתפות יש להודיע לרכזת המחלקה לפחות 48 שעות לפני המפגש המתוכנן . ביטול שלא במועדו יגרור חיוב של ההורים ע"פ התמחור הנ"ל:

  1. על הודעת היעדרות עד 24 שעות לפני מועד הפעילות, גובה החיוב – 100 ש"ח

  2. על אי הודעת היעדרות במועד מכל סיבה שהיא ביטול בהודעה מוקדמת של פחות מ 24 שעות ממועד המפגש החיוב הינו 200 ש"ח במפגשים פרטניים, ו 150 ש"ח במפגשים קבוצתיים - על היעדרות מכל סיבה שהיא.

תנאים נוספים:

  • ההורים נדרשים לשלם מראש את דמי ההשתתפות לפני תחילת הפעילויות-במזכירות העמותה. 

  • העלות עבור השתתפות בתוכנית היא עבור דמי השתתפות שנתיים- ולא עבור חוג ספציפי ישנם חוגים שעשויים לצאת לפגרה בחודשי הקיץ ובמקרים כאלו תוצע חלופה של פעילות אחרת במקום.

הערה מסכמת
תקנון זה הינו חלק בלתי נפרד מהתקנון והנהלים הכלליים של עמותת זמארין.


סמנו V ליד "אני לא רובוט"