אירועים

אקו | Nunu | שרז - מופע בפארק

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

שלוש הופעות בערב אחד
אקו | Nunu | שרז 
יום חמישי 30.6 פארק המושבה - זכרון יעקב

20:00 - כניסת קהל
20:30 - תחילת הופעות

עלות כרטיס: 60 ש"ח
✽ ישיבה על הדשא ומדרגות האמפי. אפשר להביא מחצלות, כריות, כיסאות וכו'.
✽ במקום ימכרו בירה, שתיה קלה וכיבוד קל. 

אקו, התופעה שפרצה אל חיינו לפני כמעט שש שנים כחלק מהרכב האלקטרו גרוב אקו וטיטו, מהר מאוד היה ברור שמדובר באחת הזמרות והפרפורמריות הטובות ביותר שראתה הסצנה. הצמד המריא אל מאות במות ברחבי הארץ והעולם בפסטיבלים ומועדונים, מהנגב אל ברלין, מירושלים ועד סין. במקביל החלה אקו לשתף פעולה עם כמה צירים ראשיים בהיפ הופ והגרוב הישראלי: הדג נחש, LBT ועוד. אלבום הסולו בעברית, שיצא בשנה שעברה, סחף תגובות נלהבות מכל קצוות תעשיית המוסיקה והגדיר את אקו כדמות מובילה בהיפהופ הנשי בארץ.

נונו, השם העולה בתעשיית הפופ בישראל עם סינגלים שלא היה ניתן לחיות במרחב המוזיקה בישראל בחודשים האחרונים, בלי לשמוע עליה. שיר הבכורה שלה “בנים” הגיע בסערה, והופיע בפלייליסט גלגל"צ, הצינור וMTV ישראל רק שבוע לאחר שיצא עם מעל ל-200 אלף צפיות. שיתופי פעולה עם אמנים כגון נטע ברזילי, ג׳ימבו ג׳יי, לא איחרו לבוא, והסינגלים שיצאו בהמשך "אוהב לא אוהב", ו-"ליבינג דה דרים" שמתקרב לחצי מיליון צפיות, שמים את נונו על המפה כשם העולה לשנת 2022.

שרז הוא זמר וראפר בתחילת דרכו מזכרון יעקב. הep הראשון שלו 'חיפוש עצמי' יצא ב2021, ובימים אלו הוא בסיומה של עבודה של אלבום מלא ראשון שמתוכנן לצאת לאור הקיץ. שרז יוצר היפ הופ חי ומקפיץ משולב עם פופ ונגיעות רוק, ויגיש אותו בפארק בהופעת להקה מלאה אשר מונה חמישה נגנים.

קרדיט צילום אקו: רוזן גרט
צילום נונו: איתי רכטמן

מחיר: 60