אירועים

צופית גרנט - דלתות מסתובבות

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

צופית גרנט - דלתות מסתובבות

יום חמישי 7.4 בשעה 20:30 בית ניר, זכרון יעקב


צופית גרנט, שחקנית ויוצרת, אשת טלויזיה ותיאטרון, אשת משפחה, נשיאת "אנוש". אשה בעלת כובעים רבים, שכל אחד מהם הינו מופע יצירתי ומרענן של המוטו שמלווה את חייה: לחיות בחמלה ואהבת הזולת ולא לוותר על הגשמת חלומות.


נתוני הפתיחה של צופית גרנט בילדותה, היו התנאים האופטימליים כדי להתרסק. ילדה קטנה מידיי שגדלה למציאות גדולה מידיי. ילדה בגיל שבע מצאה את עצמה לבד, עם בית מפורק ואיום חונק בגרון, שאם רק תעז להפריע לסבתא, היא תמצא את עצמה זרוקה על הכביש. בחיפושה אחר אהבה ותשומת לב, מצאה את עצמה ברומן ארוך עם השכן שאהב אותה כמו בת, אך גם כמו אישה, למרות שהייתה רק ילדה. חוויות הניצול המיני, המשיכו גם שנים אחר כך, עם מדריך הפנימיה בה שהתה והיו חלק מרצף אינסופי של התמודדויות קשות מנשוא.

אחרי הרבה שנים של טיפול, לימוד ועבודת מודעות, הצליחה צופית, לא רק לשקם את חייה שלה, אלא להפוך לאחת הנשים המובילות והמוכרות היום בארץ, בזכות היכולת שלה לעזור לאחרים לשקם את חייהם, ולחיות חיים שראוי לחיות אותם.

בהופעתה "דלתות מסתובבות" היא לוקחת אותנו איתה יד ביד, דרך רגעי הקושי לתוך חייה הבוגרים. שם אנו מבלים איתה במסעדות יוקרה וחיים נוצצים בחו"ל, צוחקים עד דמעות מרגעי מבוכה קטנים, המזכירים לנו את האנושיות הפשוטה של כולנו.

בימים אלו חותמת ההופעה עשר שנים, עם עשרות אלפי צופים שכבר היו והעידו על חוויה יוצאת דופן.

חוויה שמגיעה בדיוק בגודל הנכון, עם פרופורציות מדויקות ושיווי משקל עדין בין כאב והומור אדיר, עם שטח כנפיים גדול שיכול להכיל את כל קשת הרגשות, עוצמת שריר אדירה להשאיר את הקהל מרותק בלי למצמץ לרגע, למשך כל ההופעה. היא משאירה אותנו עם בטן כואבת מרוב צחוק, עם לב רחב המלא באמונה בכוחה של חמלה ועם כוחות אדירים לתעופה בחיינו הפרטיים שלנו.


"דלתות מסתובבות" – היא הופעת חובה לכל מי שרוצה לחזור ולהרגיש את החיים במלואם.

 

קרדיט תמונה: רמי זרנגר 

מחיר: 75