אירועים

גאגא אנשים - Gaga people

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

האירוע הסתיים - מועד הבא יפורסם בהמשך

גאגא אנשים - Gaga people

”אנו חוקרים תנועה רב ממדית, אנו נהנים מתחושת הבעירה בשרירים, אנו זמינים לפעולה. אנו מודעים לחומרים שמהם אנו עשויים, אנו מודעים לכוח המתפרץ שבנו, ולעתים אנו עושים בו שימוש. אנו יכולים לשנות את הרגלי התנועה שלנו. אנו יכולים להיות רגועים ודרוכים בו-בזמן. אנחנו זמינים..."

אוהד נהרין   

יום שישי 3/12/21 10:00-11:00

בהנחיית: סטפן פרי 

סטודיו 1 מחול זמארין , זכרון יעקב

עלות משתתף: 80 ש"ח

קניית כרטיסים באתר בלבד ולא תתאפשר קניה במקום.

יש להגיע כרבע שעה לפני תחילת השיעור .

שיעור גאגא/אנשים פתוח לאנשים מגיל 16 ומעלה, אין צורך בניסיון קודם במחול או בתנועה. המשתתפים צריכים לבוא בבגדים נוחים, ולהתכונן לרקוד יחפים או עם גרביים. שיעורי גאגא/אנשים נמשכים כשעה.

לפרטים נוספים: ענבל ביי 054-6446675 מנהלת אומנותית מחול זמארין

על גאגא : גאגא מציעה למשתתפים מסגרת להתחבר אל גופם ואל הדמיון שלהם, לחוות תחושות ורגשות, לשפר את הגמישות ולחוות את ההנאה בתנועה. גאגא תורמת לבריאות הגוף והנפש ומאפשרת גישה לכל היכולות שלנו ודרך לשכלל אותן. היא מפתחת מודעות לתחושות, מסייעת לחיזוק הגוף וריפויו, תורמת לזריזות ולכוח המתפרץ, מעצימה חיוניות וערנות, משחררת מתחים ומאפשרת נוכחות איכותית. המשתתפים מודרכים באמצעות שימוש בסדרת הנחיות אשר בנויות נדבך כל נדבך ויוצרות רצף תנועתי. כל משתתפי השיעור מתנסים בחקירה פעילה של ההנחיות שניתנו, תוך שהם מגלים כיצ ד ניתן לפרש באופן סובייקטיבי את המידע הניתן ולבצע את ההנחיה בהלימה לתחושותיהם ולפרשנותם האישית.

סטפן פרי - בוגר הקונסרבטוריון העליון פריז , צרפת. בין השנים 1994-1999 רקד בלהקת הבלט של מונטה קרלו. בקיץ 1999 הגיע לישראל והחל לרקוד בלהקת מחול בת-שבע, בה הוא רקד עד 2008 . קיבל את פרס יאיר שפירא, כרקדן המצטיין בישראל לשנת 2005. כיום סטפן מלמד גאגא - שפת התנועה של אוהד נהרין במרכזי ריקוד שונים בארץ ובעולם.

מחיר: 80