אירועים

הקוסם מארץ עוץ

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

הקוסם מארץ עוץ - תיאטרון השעה הישראלי

שלישי, 23.11.2021 בשעה 17:30 בית ניר שרייבמן, בית התותחן, רחוב שירה 5, זכרון יעקב

המחזה "הקוסם מארץ עוץ" הוא עיבוד לקלסיקה המופלאה של הסופר פרנק באום, המספר את סיפורם של דורותי, ילדה מתוקה ותמימה וטוטו כלבה האהוב הנסחפים בעקבות סופת ציקלון לארץ עוץ הרחוקה והקסומה. דורותי שכל רצונה הוא לחזור הביתה, פוגשת מכשפה טובה המייעצת לה להיפגש עם הקוסם הגדול מעיר הברקת, רק הוא יוכל להגשים את משאלתה לחזור אל חיק משפחתה.
המסע בדרך לקוסם הופך למסע הרפתקאות בארץ פנטזיה, בה פוגשת דורותי דמויות מצחיקות ומרגשות המבקשות להיעזר ביכולותיו של הקוסם ולהגשים את משאלות ליבן: קשי, הדחליל החביב וחסר המוח שכל רצונו הוא לזכות בחכמה, פחי, איש הפח החולם לזכות בלב כדי להרגיש ולאהוב ואריה,האריה הפחדן שמחפש אומץ. מסעם רצוף מכשולים במהלכו יילמדו על ערכים של חברות, עזרה לזולת, טוב לב ואהבת הבית והמשפחה.
מה מצפה להם בעיר הברקת? מה יגלו על הקוסם מארץ עוץ? האם יצליחו להגשים את משאלותיהם?

 

שחקנים: אור משיח, גיא עקיבא, דניאל סבג/בן אדם, ירדן מרחבי, מתן שביט, עודד מנסטר, רווית יעקב כהן

מחזה: אורלי ישועה ויהונתן שוורצברג , בימוי: משה קפטן, מוסיקה: אביב קורן, כוריאוגרפיה: אביחי חכם, עיצוב תפאורה:סבטלנה ברגר, עיצוב תלבושות: טל קילשון, עיצוב תאורה: קרן גרנק, בימאית משנה ומפיקה: חמוטל פוסקלינסקי-שחורי, פזמונים: אורלי ישועה, יהונתן שוורצברג ואביב קורן, מיקסים: איתי אלטר אולפני אלט, תופים: רן גנז, באס: אופיר בנימינוב, גיטרות: עומר אשר, קלרינטים: תומר עמיקם, הקלטת שירות: אולפני מצלול, קולות: קאסט ההצגה ויובל טריסקר

 

 

שימו ❤ ההצגות יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
יש להתעדכן מעת לעת בהנחיות.
נכון לעכשיו: יש להציג תו ירוק או בדיקה עדכנית (PCR עד 72 שעות או אנטיגן 24 שעות).

אירוע נגיש למוגבלים בתנועהאירוע נגיש למוגבלים בשמיעה
מחיר: 75